Tasuliste teenuste tellimine

Tasuliste teenuste tellimine

Teenusele registreerumine:
1. Teenusele registreerumiseks tuleb kasutada ühte järgmistest võimalustest:
a. Helistage numbril 656 4396 või siis üldisel numbril 6544840 (viimane on võib olla kauem hõivatud);
b. Saatke e-kiri aadressil teenused@adeli.ee või üldisel aadressil adeli@adeli.ee
2. Teiega võetakse ühendust, et täpsustada teenuse soovi ning aega.

Arveldamine:
1. Pärast soovi täpsustamist edastame teenuse ettemaksuarve Teie poolt näidatud e-kirja aadressil.
2. Ettemaksu arve tuleb tasuda enne teenusele saabumist. Tasumise tähtaeg on 3 tööpäeva või enne teenusele tulemist (kui teenuse aeg registreerimise hetkel varasem kui 3 tööpäeva).
3. Tasuda saab arvetel näidatud pangakontodele või koha peal sularahas või pangakaardiga.
4. Kui ettemaksuarve ei ole tähtajaks laekunud, siis ettemaksuarve ja broneeritud aeg tühistatakse.

Teenusest loobumine või mitteilmumine:
1. Kui klient on tasunud teenuse eest ettemaksu ja ta tühistab oma broneeringu vähemalt kolm tööpäeva enne vastuvõtu kuupäeva, tagastatakse ettemaks täies ulatuses kliendi pangakontole.
2. Kui klient on tasunud teenuse eest ettemaksu ja ta ei tühista broneeringut vähemalt kolm tööpäeva enne vastuvõtu kuupäeva ning jätab teenusele ilmumata, siis ettemakstud summat patsiendile ei tagastata.
3. Kui klient tühistab broneeringu hiljem kui kolm tööpäeva /ja või ei ilmu teenusele, kuid see on tingitud kliendist mitte sõltuvatel mõjuvatel põhjustel (haigestumine, õnnetus enda või lähedase pereliikmega jms) , mida on võimalik dokumentaalselt tõestada, siis leitakse võimalusel uus sobiv aeg või ettemaks tagastatakse täies ulatuses kliendi pangakontole.

Teenuse aegade ümberregistreerimine:
1. Teenuste ümberregistreerimine toimub ainult teiste vabade aegade olemasolul.

Teenuste hinnakiri:
1. Teenuste hinnakirja leiab meie kodulehel aadressil: http://www.adeli.ee/patsiendile-ja-kliendi-info/teenuste-hinnakiri/
2. Hindade muutustest teavitame 1 kuu ette. Uute teenuste lisamisest hinnakirja teavitame jooksvalt.
3. Kui klient on broneerinud teenused enne hinnakirja muutusi, siis kehtivad talle teenuse tellimise hetkel kehtinud hinnad. Teenuste aegade ümberregistreerimisel kehtivad uutele aegadele juba uued hinnad.