Tasuliste teenuste tellimine

Teenusele registreerumine:

1. Teenusele registreerumiseks tuleb kasutada ühte järgmistest võimalustest:

a. Helistage numbril 6565 104  või siis üldisel numbril 654 4840 (viimane on võib olla kauem hõivatud);

b. Saatke e-kiri aadressil teenused@adeli.ee või üldisel aadressil adeli@adeli.ee

c. Kasutage kodulehel olevat veebiregistratuuri

2. Teiega võetakse ühendust, et täpsustada teenuse soovi ning aega.

 

Arveldamine:

1. Pärast soovi täpsustamist edastame teenuse ettemaksuarve Teie poolt näidatud e-kirja aadressil.

2. Ettemaksu arve tuleb tasuda enne teenusele saabumist. Tasumise tähtaeg on 3 tööpäeva või enne teenusele tulemist (kui teenuse aeg registreerimise hetkel varasem kui 3 tööpäeva).

3. Tasuda saab arvetel näidatud pangakontodele või koha peal sularahas või pangakaardiga.

4. Kui ettemaksuarve ei ole tähtajaks laekunud, siis ettemaksuarve ja broneeritud aeg tühistatakse.

 

Teenusest loobumine või mitteilmumine:

1. Kui klient on tasunud teenuse eest ettemaksu ja tühistab broneeringu vähemalt 3 tööpäeva enne vastuvõtu kuupäeva, tagastatakse ettemaks täies ulatuses.

2. Broneeringu tühistamisel vähem kui 3 tööpäeva enne vastuvõtu kuupäeva tagastatakse 50% tasutud teenuse summast.

3. Kui klient ei ilmu teenusele mistahes põhjusel ja ei teavita sellest, siis ettemaksu ei tagastata.

 

Teenuse aegade ümberregistreerimine:

1. Teenuste ümberregistreerimine toimub ainult teiste vabade aegade olemasolul.

 

Teenuste hinnakiri:

1. Teenuste hinnakirja leiate siit.

2. Hindade muutustest teavitame 1 kuu ette. Uute teenuste lisamisest hinnakirja teavitame jooksvalt.

3. Kui klient on broneerinud teenused enne hinnakirja muutusi, siis kehtivad talle teenuse tellimise hetkel kehtinud hinnad. Teenuste aegade ümberregistreerimisel kehtivad uutele aegadele juba uued hinnad.